Ahoj,

To je, řekl bych, výjimečně odvážný návrh: kdo zná Rule 34, bude znát tu
původní verzi; kdo nezná, taky vygooglí původní verzi. Chceme se
prezentovat "tady je katalog porna, ééé, teda ne, vlastně map, chápete"?
Nemyslím si - bude potřeba znovu dovysvětlovat, že vlastně to je SFW a
G-rated...a vysvětlený humor je jako rozpitvaná žába: obojí tím procesem
zabiješ.

(Nemluvě, že "pokud to existuje, máme to v mapě" je přehnaná reklama, až do
úrovně "zcela otevřená a vědomá lež")

Jinými slovy, pobavilo mě to, ale není to medle dobrý nápad.

HPM

Dne 10. 3. 2017 11:59 dop. napsal uživatel "Mikoláš Štrajt" <