Ahoj,

Jo, to se hodí. Bohužel je ve zmapovaných částech trochu chaos - co je
vidět na povrchu, většina je zmapovaná jako =overground, tj. "trubky leží
na zemi, nepodlezeš." Stejně jsou ale zmapované i trubky na sloupech, který
by měly být =overhead. V QA toolech jsem k tomu nic nenašel, a pokus napsat
si do JOSM validaci "pipeline=overground intersects highway" mi ještě
nepřinesl ovoce.

Takže zatím to řeším jenom ad hoc, když to někde potkám při editaci a
tuším, jak je to v terénu.