No, já to třeba nemapuju kvůli totální nestálosti sítě - přinejmenším v
Praze máme zmapovaný stav busů před rokem 2012: od té doby neuplynou tři
měsíce, aby to šotouši s pastelkama aka ROPID nepřeorali. Těžko mapovat za
permanentní revoluce...zejména když ze strany DPP dlouhodobě není zájem
poskytnout data, čili se to musí mapovat i udržovat ručně.

Nicméně teď se budou měnit pražské  noční linky, to by mohl být praktický
dataset k otestování v2. Snad po té změně vydrží aspoň pár měsíců.

Zdar,
Honza Piškvor Martinec