díky za radu verze 11826 funguje

Pražák
---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 11. 4. 2017 14:39:51
Předmět: Re: [Talk-cz] Rozbitý tracer (řešení konfliktů tagů)
"Jo,
to se mi včera taky stalo. Vypadá to, že LPIS vrstva není průhledná. Ale
když jsem si pustil josm-tested (11826), tak tam to funguje správně. Je
docela možné, že to je nějaká chyba v aktuální vývojové verzi, která snad
bude brzy opravena.

Nicméně koukám na nahlášené chyby a toto tam nevidím :-(

Marián

---------- Původní e-mail ----------