Zdravím všechny.
Konkrétní město jsou České Budějovice. Řekla bych, že zmapované máme vcelku
správně, ale interpretace je divně. Stačí porovnat hikebikemap
<https://openstreetmap.cz/#map=16/48.9881/14.4846&layers=c4B>a mapu
urbancyclers ve stejném místě.

Konkrétně nejhorší problém vidím v té I/34 (třeba část OSM id 83077698). Na
silnici I. třídy je bicycle=use_sidepath, ty "sidepath" jsou zmapovány
samostatnými souběžnými cestami jako highway=path a bicycle=designated +
foot=designated + segregated=no. Ve skutečnosti je to značeno dopravní
značkou C9a, stezka pro chodce a cyklisty, smíšená. Takže povinnost užít
tuhle stezku místo jízdy po té jedničce.

Vypadá to, že urbancyclers nebere vůbec cesty označené jako "path", kterými
máme značenou většinu takovýchhle cest, nebo hodnotu designated.

Další konkrétní příklad je Rudolfovská, kde jsou cyklopruhy. Podle toho, co
se mi podařilo načíst, by to snad mělo být značené správně, mapa je
neukazuje. Konkrétně třeba část OSM id 441309143, kde je společný pruh pro
autobusy a cyklisty, značený jako bicycle:lanes:forward=no|designated.

Zdá se mi, že urbancyclers bere jen cesty označené značkou cycleway, nic
jiného, případně ty chodníky s povoleným vjezdem cyklistů, ne však smíšené
cyklostezky a silniční pruhy pro cyklisty značené tímhle způsobem
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:highway%3Dpath>.

Pravda je, že OSM má několik způsobů značení dopravní infrastruktury, takže
třeba je to "moje" značení špatně.

Majka