Ahoj,
aktualizoval jsem poštovní schránky v POI importeru. (Zatím jsem nekoukal co se od března změnilo).

Při té příležitosti bych měl prosbu. Kdosi se mi nedávno ozval, že zná někoho z české pošty, kdo má ty soubory na starost. Bohužel se mi nedaří ten email dohledat, takže nevím, zda to šlo konferencí, nebo soukromě.

Pokud to tedy dotyčný čte, můžu poprosit, zda by nešlo zařídit přidání nějakého jednoznačného identifikátoru schránky? Hodně by to pomohlo při párování dat, jak už s OSM tak i s dohledanými schránkami, které v datech nemají souřadnice. Současný stav je tak trochu na houby.

Díky,