Jo, já nemám na wiki právo UploadImage, proto tohle nouzové řešení.

H.

On Wednesday, 10 May 2017, Marián Kyral <mky...@email.cz> wrote:
> Dobrý - jsem úplně zapomněl, že to existuje :-D
>
> Ty obrázky bych vložil na wiki, aby se zobrazovaly rovnou. A možná by
nebyly na škodu i nějaké animované gify s postupem, podobně jako to dělá ve
svých návodech mapbox: https://www.mapbox.com/mapping/mapping-with-josm/

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:R%C3%9AIAN/p%C5%99etrasov%C3%A1n%C3%AD
> Anžto se nikdo nevyjádřil, že by nesouhlasil. Doporučuji tak postupovat.
>
> H.

> Nikdy jsem importy z RUIANu nedělal. Může mi někdo znalejší říct, jak se
přistupuje k místům, kde budovy jsou už ručně zadané?

> On 18.4.2017 20:05, Milan Cerny wrote:
>
> Díky za opravu. Alespoň že se povedlo vymazat ty duplicitní budovy.
Ostatních chyb je tam stejně, jako na většině území ČR.
> Jen by mě zajímalo, proč jsou budovy po jednotlivých importech odsazeny o
cca 0,2 m.
> Pokud je zdroj dat i postup stejný, měly by být budovy přesně na sobě.
Kdyby se tak stalo, hned by to nějaký checker odhalil.

Sent from phone