Ahoj,

Slyšel, ale neumím si představit, k čemu by to v OSM bylo (což možná jen
vypovídá o mé představivosti).Na druhou stranu, jiná administrativní
členění máme v mapě taky, aniž to má nějaký dopad na uživatele, chleba to
žere infinitezimálně.

Takže pokud je pro to nějaký use case, importujmež; ale importovat jen tak,
protože to zrovna jde, to mi připadá zbytečné - bude se o takový import a
jeho aktualizace někdo starat, až opadne úvodní nadšení?

Čili - proč ne, pokud to pomůže.

Mapě nazdar,
Honza Piškvor Martinec

Dne 18. 5. 2017 18:08 napsal uživatel "Michal Fabík" <michal.fa...@gmail.com