I slepý robot najde zrno;) Já na něj natrefil tak, že z pumpy na
Barrandově, která je určitě ÖMV,  vyházel napřed name a opening_hours, a v
druhém changesetu operátora a brand. U změny provozovatele bych pochopil
změnu, ba i vyhození těch ostatních věcí, ale opening_hours?  Jinde zase
náhodně zahodil jeden z RÚIAN tagů a ostatní nechal - divný výmazy bez
hlavy a paty.

HPM