Ahoj,

doplnuji slibene informace k SotM/OpenAlt dle diskuze na pivu a s Ladou:

- v prvni fazi jsem rekl, ze se pokusim oslovit lidi, kteri by podle
mne meli co rict
- podle jejich poctu pak jsou dva scenare
  -> malo -> OSM related prednasky se zacleni nekam mezi ostatni veci,
specificka OSM cast nebude
  -> dost -> zacne se propagovat a prezentovat OSM track/sekce nebo
jak tomu chcete rikat.

- je mozna i castecna kombinace obojiho - OSM prednasky pro neznale v
ramci jinych sekci a separatni cast pro starsi a pokrocile

- kdyz jsem prochazel zdroje z lonska vypadly mi tato temata a
(neuplny seznam lidi, ktere s nima mam spojeny). Poprosil bych tedy
dotycne (a jakekoliv dalsi neuvedene lidi) zda by se mi mohli ozvat s
tim ze - se konference (aktivne) zucastni a tema sedi. Zkusim to zatim
nejak evidovat nez se s Ladou dohodneme na dalsim postupu.

* OSM a kone (Pavel Machek)
* MHD, jizdni rady, doprava (Jethro, Pavel Machek)
* PhotoDB (Walley)
* turisticke trasy, rozcestniky & related (tom.k, mkyral, petrl1888,
Jakub Těšínský (gorn?))
* cyklo trasy & related (Jan Martinec?)
* mosty (Severak)
* postovni schranky (mkyral, mnoho dalsich)
* web osmap.cz (zbycz)
* tvorba map (martin tesar, jan skala (paws))
* preklady wiki, osm wiki (dalibor)
* organizace OSM (vop)
* freemap.sk? (Martin Ždila)
* OSM buildings, OSM 3D (vop, ?)
* sluzby pro OSM komunity (Petr Vejsada)

Pro inspiraci: https://openstreetmap.cz/sotm

A info k OpenAlt: 4. – 5. listopad 2017, Brno, areál FIT VUT
Božetechova-Královo Pole, https://openalt.cz/2017/

Diky vsem.