Dne 2.6.2017 v 12:22 Marián Kyral napsal(a):

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Machek <pa...@ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 2. 6. 2017 11:37:54
Předmět: Re: [Talk-cz] Prusanky

    On Wed 2017-05-31 06:51:35, Petr Schönmann wrote:
    > Ahoj, zkusil jsem poslat mail do školy. Uvidíme jestli se pan
    učitel ozve.

    > Dobrý den,
    > píši jménem české komunity openstreetmap (*3). Jedná se "mapovou
    wikipedii"
    > kde každý může upravovat mapová data.
    > Zřejmě máte to štěstí že nějaký váš kantor vzdělává žáky v tomto
    směru.
    > Potud vše v pořádku. Nicméně poměrně často řešíme (*1) že se v
    okolí
    > Prušánek objevují podivné editace. Jméno školy například blázinec a
    > podobně. No znáte děti :)

    ...a jestli se tato nestastna situace bude opakovat i pristi rok,
    dorazi k vam parta nastvanych tucnaku, a opravi realitu tak, aby
    odpovidala mape. No znate tucnaky, udelat ze skoly blazinec pro ne
    nebude problem :-).

Ty máš nějaké v záloze? :-D

Tak to vypadá, že dnes byla další hodina…
… a zdá se, že Smurficka to chytlo a editoval i z domu: http://www.openstreetmap.org/user/Smurficek/history#map=14/48.8424/16.9754