Která vrstva konkrétně? Ta z poloha.net?

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Václav Kroupar <vkv...@post.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 20. 6. 2017 9:24:58
Předmět: Re: [Talk-cz] Mapování turistických tras
"openstreetmao.cz má trochu problém s vykreslováním turistických map. Dle
všeho si drží dlaždice v cache prohlížeče hodně dlouho. Před více jak
měsícem jsem doplnil trasu Vysoká Pec - Jezeří a teď jsem koukal, že se mi
cesta objevila správně, ale turistická značka ne. Po vymazání cache je vše v
pořádku.
Vašek

---------- Původní e-mail ----------