Dne 2.7.2017 v 12:24 jzvc napsal(a):

> Ono prave na OSM nejaky kontextovy menu je ... a protoze kazdej
> normalni browser nedovoli z dobrych duvodu vypnout svuj kontext, tak
> ho pocitam tak 80% lici nikdy neuvidi, protoze ho prekryje to systemovy.
>
> A to je mimo jiny taky nejspis duvod proc si pravym klikem nemuzes
> vytahnout rovnou obrazek ktery patri k te dlazdici.
>
> BTW: Kdyz nekolikrat opakujes vnucenej refresh (ff like ctrl+R), tak
> to prevazne zabere taky. On to pak srv vyhodnoti jako zvysenej zajem o
> tu oblast a posune ve fronte k renederu dopredu.

Jen pro upřesnění, původně to nové kontextové menu umožňovalo zobrazit
si dlaždici pod kurzorem, ale nakonec byla tato volba odstraněna s tím,
že toto není, pro běžné uživatele, potřeba a že pokud něco takového
potřebuje, má si to udělat po svém a jinde. Bylo kolem toho docela velké
haló, ve weekly se to dá dohledat.

Taky mi chybí, ale dokud jej někdo nenaprogramuje, tak nebude.