On 07/24/17 12:54, Matej Lieskovský wrote:
StreetComplete ale zobrazuje (některé) note jako quest. Pokud tedy někdo chce
vytvořit quest bez programování, tak generování note je asi nejsnažší způsob.
Dost možná jsem jen paranoidní a vidím souvislosti tam, kde nejsou.
Zobrazuje notes končící otazníkem, ano.
Je to _možná_ souvislost, ale ten skok mezi "SC mj. umí -> je to kvůli SC" mi připadá dost nepodložený, abychom na jeho základě ukazovali prstem (je to medle čistá spekulace); klidně to mohl někdo vygenerovat úplně mimo existující tooling.

Pokud se to bude množit, šlo by se obrátit na DWG (?) a blokovat podle IP adresy, ale teď bych to asi řešil jen v rámci těch note - uvidíme, jestli někdo zareaguje, nebo jestli jen vygeneroval a šel pryč.

Zdar,
HPM