Ahoj,
nakonec se něco podařilo importovat. Ještě laboruju s tím, že bych rád znal
relace, nebo jak se tomu přesně říká. Zkrátka který polygon patří ke
kterýmu (třeba věže kostelů a podobně). Uvidíme. Každopádně to vypadá
nadějně.

Překvapilo mě, kolik informací je v některých místech k dispozici (viz:
http://demo.f4map.com/#lat=50.0742640&lon=14.4568753&zoom=17&camera.theta=80&camera.phi=-151.157).

Přibývají stále? Je to z nějakých zdrojů dat, dělá se to ručně, či jak sběr
těch výšek a barev budov probíhá?

Rád bych se ještě zeptal: viděl jsem, že v OSM jsou některé menší vesnice
nezmapované (když porovnávám třeba s DMÚ daty). Řeší se to, nebo existuje
seznam takových míst?

Děkuju za tip na OSGeo konferenci.

Vladimír.