Ahoj,

Po nedávné návštěvě STK
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:amenity%3Dvehicle_inspection>
jsem začala přidávat tahle místa do mapy.
Jen jsem narazila na drobný problém: Jak tam správně zadat otvírací dobu,
resp. jak zadat emise a STK v jednom místě.

Možnosti:
zadat samostatný POI pro emise a samostatný pro STK (jak rozlišit - názvem
či nějaký podklíč?), ke každému zadat opening_hours a service_times -
protože poslední auto berou nejpozději cca 30 min. před koncem, případně
jen opening_hours.

nebo

zadat obojí do jednoho POI, a pak rozlišit otvírací doby jak? Delší dát
jako otvírací dobu, a kratší jako service_times?

Momentálně mám u dvou různých zadánu jednu (velkou) STK samostatným bodem
pro technickou a samostatným pro emise, a druhá stanice je zatím jen
společným bodem. Otvírací dobu jsem zadávala zatím vždy jen tu delší.

Díky za nápady,
Majka