zdravím,

omlouvám se za dotaz, možná bude nakonec chyba mezi židlí a klávesnicí, ale nemohu najít řešení.

Potřebuji naimportovat relaci, v mém případě železniční síť, která je zde http://www.openstreetmap.org/relation/2332889.

Potřebuji s tím dál programově pracovat, tak jsem se rozhodl použít osmosis a naimportovat do postgresql databáze. Příkaz může vypadat třeba takto.

curl http://www.openstreetmap.org/api/0.6/relation/2332889 | osmosis --read-xml file=- --wp host=xx user=xx password=xx database=gis Toto funguje a naplní tabulku relations právě jednou relací a tabulku relation_members v ní obsaženými relacemi (případně cestami). A já potřebuji rekurzivně stáhnou vše až na úroveň bodů. Nenašel jsem jiný způsob, tak jsem si to naprogramoval tak, že v osm souboru projdu všechny elementy member a z atributu rel udělám další http dotaz na realci,nebo cestu. Případně na bod. Nepřijde mi to příliš efektivní, je to pomalé, bodů je opravdu hodně, možná i docela zatěžuju server. Jak správně postupovat? díky Petr Bolf