---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 13. 11. 2017 15:00:45
Předmět: Re: [Talk-cz] Strava Heatmap
"
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jiří Komárek <xkomc...@centrum.cz>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 13. 11. 2017 14:56:28
"Díky, zkoušel jsem to relativně nedávno (cca týden?) a v JOSM mi
nefungoval zoom větší než tuším 16 (přiblížil-li člověk blíže, tak
vrstva jednoduše zmizela) . Teďka už vše funguje jak má (při zoomu
větším než 16 se vrstva pouze více pixelizuje, ale zůstává).

V souvislosti s tím mne napadá: neexistuje někde (zřejmě celosvětový,
neboť se to netýká pouze ČR) tool, který by porovnával data co má Strava
s tím, co je v OSM a vytvořil vrstvu "potenciálně chybějící cesty podle
Stravy"? Google nezná nebo se jej neumím ptát.
"

Leda že by jej udělala Strava. Mám pocit, že k dispozici jsou jen a pouze ty
vrsty. Ne data vhodna pro porovnávání.

"

I když, že by přece jen?

https://labs.strava.com/slide/