Ahoj,

žádoucí editace by to mohla být pouze manuálně a za intenzivního používání
hlavy ;-). Robot to už dávno dělá a není to vůbec triviální.

Při podezřelých posunech robot generuje varování a procházím to ručně, přičemž
se snažím používat tu hlavu.

Příklad: adresa je 150 metrů od baráku, ale ten barák je obrovský sklad v
obrovském areálu a ta adresa je u vjezdu do toho areálu, tedy ačkoli je velmi
daleko od baráku, je správně.

Petr