Máš pravdu, chybička se vloudila ;-) Ale otevřená data pomáhají: voda, lesy, louky, domy, adresy, ...

Tak mne napadá: od ledna mají být otevřena další data (více třeba zde: https://www.lupa.cz/aktuality/jizdni-rady-ares-ci-volna-mista-vlada-naridila-uradum-ktera-data-maji-otevrit/ ), už se na ně někdo díval? Já prozatím nahlédl do ARESu a zjistil jsem, že u nás je každy druhý podnikatel :-) Ale něco by se z toho dalo vydolovat...

Jinak díky za tu zmínku. Nemyslím, že by na základě tohoto krátkého vstupu někdo začal mapovat, ale i tak to slouží ke zvyšování všeobecného povědomí a až lidi jinde narazí na OSM, už budou tušit co to je a nebudou se to bát používat, případně i editovat ;-)