Jo, koukám že jsi to byl ty, já ten tag historic pak právě měnil na
demolished, aspoň podle wiki mi to přišlo správnější, že historic je
spíš pro památky apod.

Nebo jak Miloš zavedl ty lety z Číny, tak sem Luma1255 přiletěl na
dovolenou, chtěl jít na výlet do ZOO přes stromovku ale měl staženou
nějakou starší OSM, tak to po svý zkušenosti raději smazal úplně.

Měj se,

Radek