nevím jak mám uvedený filtr v josm aktivovat
mohl bych poprosit o blížší popsání postupu jeho aktivace a nastavení pro
počítačové laiky
---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Pustějovský <michal.pustejov...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 1. 1. 2018 21:14:19
Předmět: [Talk-cz] Detekce artefaktů při updatování lpis polí
"

Ahoj,

Při updatování polí pomocí tracer pluginu v JOSM mě napadl zajímavý způsob,
který by mohl pomoci při odhalování "odřezků" zbylých po nesprávně
provedených úpravách. Jde o vytvoření filtru ve stylu "type:way landuse=*
areasize:0-700" se zapnutou inverzí. JOSM pak zobrazí pouze podezřelé cesty
a zbytek obsahu schová. Není to 100% způsob, je třeba jít případ po případu
a zapojit mozek. Filtr vlastně zobrazí jenom plochy s tagem "landuse" a
obsahem do 700 m2. Hodnotu 700 jsem našel experimentováním.

Do přílohy jsem dal pro ilustraci obrázek z okolí Berouna.

Snad to někomu pomůže :-)

Michal