Ahoj,

co se týče té statistiky, nejsem si jistý jestli máš započítané i editace z
editoru iD. Přidával jsem obě vrstvy pomocí své TMS-proxy - viz [1][2][3].
Ovšem nevím kdy se to dostalo do main website (a vlastně do JOSMu taky -
layer-index je společný).

Každý kdo v iD změnil libovolnou věc při zapnuté této vrstvě, bude mít v
klíči imagery_used u changesetu buď "IPR ortofoto Low-Vegetation
(tmsproxy)" nebo "IPR ortofoto LAST (tmsproxy)" .. případně oddělené
středníkem.

Myslím ale, že údaje o changesetech v planet.osm nejsou, tudíž by to bylo
potřeba extrahovat je nějak jinak (možná planet i s historií?)

P.

[1] https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/300
[2] http://osm-a.zby.cz/tiles_ipr_vege.php
[3] http://osm-a.zby.cz/tiles_ipr_last.php .. nějaké rozbité teď