Ahoj,

zatím se jedná o koncept, tak píšu do konference abych se poradil, případně
přijal kritiku a nápady. Na URL https://openstreetmap.cz/mapovaci-projekty
jsem založil stránku ( aktuálně neveřejná ) kde budou přibývat projekty na
"dlouhé zimní večery".
Pokud se přihlásíte přes OSM.org na portál OSMAP.cz je možné že také budete
moci stránky upravovat. Nejsem si ale jist oprávněním do různých sekcích.
Mám pocit, že zby-cz mi práva na editaci projektů přidával.

Co vlastně od toho očekávám ?
Řekl jsem si že by bylo dobré české mapovací projekty dát pod jednu střechu
z více důvodů.
- Dělám to sám a je toho moc. Mohu se podělit s ostatními a úkol zvládneme
rychleji.
- Lze se takto zaměřit na jednu oblast / odvětví, které se člověk může
věnovat systematicky.
- Nemám nápad co mapovat, ale chtěl bych mapovat :) > Návody ti ukážou jak
na to a hned je zase co mapovat když si vybereš.
- Dostanu svůj nápad mezi lidi, často ani nevíte kdo se čemu věnuje a
můžete tak někomu svým příspěvkem přihrát pěkný kus práce.

Úkoly by měly být sepsány tak aby pokročilý začátečník i zkušenější maper
po přečtení pochopili jak mapovat. Asi bych chtěl zařadit nějakou
klasifikaci lehký, středně těžký a těžký úkol.
Co na to říkáte ? Má ta stránka budoucnost, měli by jste zájem přispět
nějakým projektem ?

--
S pozdravem
Petr Schönmann