From: "Vladimír Semotán" <semot...@gmail.com>
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Sent: Wednesday, January 17, 2018 12:45:26 PM
Subject: [Talk-cz] Počet pater z RUIAN

Zdravím,

chci se zeptat: neřešil někdo z Vás nějaké procento chybovosti atributu počtu
pater importovaných z RÚIÁN? Mě osobně připadá, že je v tom tak moc chyb (už ze
zdroje), že je to prakticky nepoužitelná informace. Kdyby to bylo +- 1 patro,
ale narážím na extrémy 4 vs. 10 pater a podobně. Třeba takové náměstí v
Chrudimi. Tam nesedí snad ani jeden dům :-/.

Ani nevím, jestli má můj příspěvek do diskuze nějakou pointu. Spíš je to takový
povzdech.
Díky za přečtení :-)

Vladimír