Overpass to bere s přesností na znak nebo na binární iterpretaci?
Ptám se protože i pitomá česká diakritika se dá v unicode zapsat různou
sekvencí bytů... Pokud nějaký software neumí pracovat s unicode, je to chyba
toho softwaru.

Pokud ale v nějakém jazyce nemá být nějaká sekvence znaků samostatně na konci
řádku, je potřeba za ní dát nedělitelnou mezeru. Protože tohle si žádný
software z prstu nevycucá. To není psaní názvů pro renderer, to je normální
psaní textu v unicode.

Lukáš