Ahoj!

> Nevím, jestli u nás by nemuseli snížit citlivost, aby je to nezahltilo :)
>
> Jinak na detekci výtluků v Androidu stačí i Mapillary - neustále jsem
> řešila rozmazané fotky. A až později mi došlo, že to není vada foťáku nebo
> aplikace, ale jednoduše to, že auto neustále poskakuje po nerovnostech a
> dírách - a pokud se netřese jinak bytelný držák mobilu, skáče celé auto :)

No, to by chtelo nejspis vic svetla -> kratsi cas.

Potom.. on ten mobil by nemel byt pevne spojenej s autem, ale v
nejakym "nezavislym ulozisti" -- neco jako
http://www.watson-gyro.com/files/stabilized-camera-mount-manual.pdf ?

                                                                       Pavel

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html