Ahoj Mariáne,

jde mi o taskman. Ty data mám, momentálně jsem srovnala větší část jižních
Čech - od ČB směrem na jihovýchod, zasahuje to až do Rakouska. Teď totéž
zkouším napasovat na taskman - jenže bych potřebovala hranice jednotlivých
čtverců v taskmanu, abych je mohla projít, a pak u všech doplnit komentář a
potvrdit, zda je či není hotovo. U úkolů HOTOSM se umím k hranicím
jednotlivých tasků v každém úkolu dostat, tady asi ne.

V téhle chvíli to drbu odhadem - taskman chce nahrávat do JOSM všechna data
ve čtverci (proto ta prosba na úpravu taskmanu -> ano, upravit definici
odkazu na dálkové ovládání JOSM tam, jestli jde jednoduše).

Nedaří se mi vyzkoumat nějaký lepší postup, než zamknout čtverec, stáhnout
gpx, nahrát jen ty schránky z už udělaného a rozkouskovaného dotazu na
overpass turbo, a zároveň bokem kontrolovat poi-importer, co se mu kde
nelíbí...

Majka