Dobry den,

za me: mesta a 3D uz vubec nemapuji, ale v Brne na Sumvaske ma nizka budova
(cca 2-3 patra) vysku 20 pater (viz [1]) a jeji soucasti je building:part,
ktera uz ma zhruba spravny pocet pater [2]. Navic v obrysu te nizke budovy je
pozemni parkoviste.

[1] https://www.openstreetmap.org/way/328001215
[2] https://www.openstreetmap.org/way/32146265

TN