Bohužel tam ten mail-listový software hodí natrvdo odřádkování, to bohužel
nelze nijak rozpoznat.

Ale řešili jsme s Vopem, že je to naše talkcz-kukátko docela praktická
funkce, tak bych se možná pokusil nasát tam maily v HTML podobě. A pak už
by to odkazy nemrvilo a hlavně by byly funkční ty citace...
Akorát moc nevím jak to udělat, než tak, že si vytáhnu příslušené zprávy z
archivu svého gmailu... Což bude docela dřina naprogramovat.

btw, talkcz-kukátko má za první kvartál docela slušnou návštěvnost:
Path Pageviews
1. / 8,772(50.26%)
2. /skoleni/ 1,080(6.19%)
3. /talkcz/ 1,068(6.12%)
4. /vyuziti 868(4.97%)
5. /offline-mapa-android 690(3.95%)
6. /splash 471(2.70%)
7. /galerie 392(2.25%)
8. /live/ 385(2.21%)
9. /node/ 322(1.85%)
10. /turistika 308(1.76%)
---- celkem: 17,452(100%)
(A kdybyste se někdo chtěl vrtat v google analytics, napište mi maila - rád
tam rozdám přístupy)

Pavel