Takhle se to taky nedělá, nikdo OSM *přímo* nekopíruje.

Pouze se vezme OSM databáze, porovná s tou interní, vypadnou z toho místa, která jsou *potenciálně* špatně a poté se podle jiných zdrojů (Street View, pohybu mobilů, ...) provede oprava. Případně se to testuje automaticky podle více zdrojů (mobily + OSM) a ta místa, kde je to v interní databázi jinak a tyto dva zdroje říkají něco jiného, tak se provede oprava (podle legálního zdroje).