Mám za sebou první výlet s novým Garminem (Oregon 700) a mám jeden
dotaz. Podařil se mi udělat export trasy do GPX. Ale ten Garmin
vyexportuje (ve složce Garmin/GPX) zvlášť trasu (Prošlá trasa_2018-04-21
182617.gpx) a zvlášť poznámky (Trasové body_21-DUB-18.gpx).
Nevíte někdo zda se mu buď dá říct ať to exportuje dohromady. Nebo zda
existuje nějaký tool, co to umí spojit? On je to sice XML soubor, takže
lze vzít vše mezi <wpt> a </wpt> a vrazit to do té Prošlé trasy, ale je
to dost opruz (moc dat, jeden dlouhý řádek).

Mirek