On 06/11/18 17:46, Jirka Sedláček wrote:
Ahoj,
jsou tam budovy R1-R5 (z prvního changesetu zmíněného ve vlákně
- https://www.openstreetmap.org/changeset/59589463 ).

O dalších nevím, nicméně - ta lávka, to bych řekl že fakt ne.

J.

Hmm, koukám, že tlastovka tam vyrobil/a řadu pozoruhodných fikčních změn. No, podívám se po cestě, a přinejhorším budu revertovat...

HPM

--
Jirka Sedláček

Dne 11. června 2018 v 17:41:19, Jan Martinec (j...@martinec.name
<mailto:j...@martinec.name>) napsal/a:

On 06/11/18 17:25, Jirka Sedláček wrote:
> Ahoj,
> byl jsem tam náhodou v pátek, už to tam stojí a funguje.
>
> J.
>
> --
> Jirka Sedláček

Ahoj,

i ta lávka? o_O To zní velmi nepravděpodobně...

> Dne 11. června 2018 v 17:08:58, Mikoláš Štrajt (stra...@seznam.cz
<mailto:stra...@seznam.cz>

Proposed je - nebo spíš teda bych řekl "je v metropolitním plánu, a OSM
nemá tag promised=footway" ;o)

Zdar,
HPM