Ahoj,
v Ostravě nám před měsícem začala fungovat služba REKOLA na sdílení
jízdních kol. Mám zmapovány téměř všechny jejich stanoviště, včetně jejich
názvů (které se ještě občas mění), čísel (které postupně na stanoviště
přidávají) a kapacity stojanu.

Jde mi o vaši zpětnou vazbu, jestli něco nemapovat jinak. Hlavně viz bod 2.
níže.

Kola lze najít na dvou typech stojanů:
  1. Vlastní Rekola stojany
  2. Již existující "městské" stojany

No a jak jsem to mapoval:

  1. Vlastní Rekola stojany
To mi jasně vede na:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity=bicycle_rental

Takže hodnoty tyto:
amenity=bicycle_rental
capacity=6
name=Česká televize
opening_hours=Mar 21-Nov 21 00:00-24:00
operator=REKOLA Bikesharing s.r.o.
ref=676

Viz foto ukázkového stojanu zde:
https://www.amazon.com/clouddrive/share/4CVmaULWAnYDhfwwvDaVm7606MHz3jH1gxFbWnJSfWW

  2. Již existující "městské" stojany
Tady to je těžší. Již existují uzly s hodnotami jako:
amenity=bicycle_parking
bicycle_parking=stands
capacity=6

Protože to je již existující prvek, tak mi to vede na:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:service:bicycle:rental
Takže k existujícímu bicycle parkingu přidám:
service:bicycle:rental=yes

Ale co s ostatními hodnotami name, opening_hours, operator a ref? Ty se
vůbec nevztahují k bicycle_parking, ale jen k tomu service:bicycle:rental.

Nyní jsem využil ten stejný prefix a přidal jsem ty informace jako:
service:bicycle:rental:name=Poštovní
service:bicycle:rental:opening_hours=Mar 21-Nov 21 00:00-24:00
service:bicycle:rental:operator=REKOLA Bikesharing s.r.o.
service:bicycle:rental:ref=682

Viz foto ukázkového stojanu zde:
https://www.amazon.com/clouddrive/share/OOYnDoaaWhmsEUKuiJypSiHqWEMR9H36lMNuPp8QMws

Ale jestli to je v pořádku, přesně nevím. Co vy na to?

Jinak přes Overpass Turbo jdou všechny vidět zde:
http://overpass-turbo.eu/s/zvv

  V.