Někdo použil data, která posbíral dříve?

Například já jsem mezi roky 2015-2017 nemohl přispívat do OSM (neboť jsem měl ve smlouvě zakázáno jakkoliv pracovat pro konkurenci, do které se počítalo i OSM), takže mám v plánu až jednou bude čas vzít fotky a GPS trasy z té doby a podle nich upravit OSM (s rizikem, že některé věci mohou být obsolete).

Jirka Komárek