Ahoj,

vzhledem k tomu, ze walleyho system pro fotky dlouhodobe nefunguje
tak, aby byl pro mne pouzitelny a s walleym se nejsem schopen
dohodnout na nejake zmene, rozhodl jsem se udelat si system vlastni
(aka PhotoDB2). Prvnim krokem pro import stavajicich dat je jejich
uvedeni do stavu, kdy jsou aspon castecne pouzitelna a na to budu
potrebovat v ruznych pripadech kontaktovat autory fotek.

Proto prosim o kontrolu vaseho uctu v teto tabulce:

https://osm.fit.vutbr.cz/photodb2/import.php?stat.author

Prvni sloupec je autor dle DB z api.openstreetmap.cz (po
upravach/slouceni) zrejmych preklepu apod, druhy je odhadnuty OSM nick
- ten je pro mne kvuli komunikaci stezejni, posledni je pocet fotek
daneho cloveka. Podivejte se prosim jestli (pokud nahravate fotky) v
tabulce jste a sedi obe vase jmena a zaroven nejste v tabulce vickrat.
Pokud je neco spatne, poslete mi prosim spravne info do mailu (neni
treba do konference at neplevelime).

Pro pripadne zajemce jsou stavajici (pracovni, zatim nic pro finalni
uzivatele) skripty na https://openstreetmap.cz/git/tom.k/PhotoDB2.

Diky moc tom.k.

P.S.: Nepiste mi prosim, ze se mam radeji s wallym dohodnout a
spolupracovat, uz jsem promrhal prilis mnoho casu kdyz jsem se o to
snazil a nefunguje to.