On Thu, 5 Jul 2018, 23:44 Marián Kyral, <mky...@email.cz> wrote:

> Tohle je docela dost specifický typ škol(k)y, to se dá tagovat nezávisle
> na kryptických ISCED kódech. Navíc dva roky stará diskuse ukazuje, že
> shodnout se na finálním mapování je takřka nemožné.

Kody ISCED nejsou "krypticke" o nic vic, nez je pro cizince ceske znaceni
urovni vzdelavaciho systemu, a pro nas zase to cizi. Jde jen o to si dany
system osvojit. ISCED pak ma tu vyhodu, ze se s jeho znalosti muzete
orientovat kdekoliv na svete.

Ja jsem dohledal prvni diskuze uz z roku 2013, ve kterych navic byly
reference na diskuze z roku 2009.

Osobne doufam, ze prave autoritativni definovani mapovacich zvyklosti na
ceskem uzemi bude jednou z klicovych cinnosti vznikajiciho spolku.

> IMO neco takoveho by se ani rucne mapovat nemelo. To by melo byt
> automaticky synchronizovane s databazi MSMT, protoze ty skoly meni sve
> programy z roku na rok, obzvlaste ty soukrome.
>

> Ta databáze se dá odněkud získat jako open data?
> Navíc, koukal jsem na https://profa.uiv.cz/rejskol/ a tam není ani jedna
> ze tří, mně známých, lesních školek v okrese FM.

Zatim se to jako jeden balik stahnout neda, ale da se to webcrawlovat z
vami zmineneho webu. Dle
https://opendata.gov.cz/dokumenty:anal%C3%BDza-opendata-wishlist to vypada,
ze rejstrik bude zahrnut v novem kole OpenData zpristupnovani.

Pokud v rejstriku nejsou, pak je to tim, ze se jeste nebo vubec
neregistrovaly, popripade jsou to lesni kluby. Zakon o lesnich skolkach je
totiz velmi novy.

S pozdravem,

Jan Chren (rindeal)