Od: Michal Poupa <michal.po...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 8. 7. 2018 20:57:08
Předmět: [Talk-cz] Letiště Strakonice a jiné v OSM
"Dobrý den,
celkem mne pobavilo že v OFM mají Strakonice celkem čtyři!!!! letiště....

Dále namátkou jsou třeba špatně dráhy na letišti v Letňanech atd ...

Jelikož jsem maloval všechna letiště v CZ a SK pro projekt Open Flight Maps

https://openflightmaps.org/live/lk-czech-republic/

zde je ke každému letišti přesná poloha dráhy (GPS souřadnice obou
prahů dráhy ) + délka / šířka, povrch, kurz, značení ....

Data z Open Flight Maps je možno volně použít tak pokud by měl někdo
čas a chuť šlo by to nainportovat do OSM. Rád poskytnu možnosti a
formáty.

Data v OFM o letištích jsou aktuální a pravidelně aktualizované cca
každých 14 dní.

https://github.com/openflightmaps

Michal