On Tue, 17 Jul 2018 at 14:19, Marián Kyral <mky...@email.cz> wrote:

> A tak nějak nechápu tu informaci, že pouze 11% ulic v Rosariu je
> pojmenováno po ženách. Jednak tam chybí údaj, kolik jich je pojmenováno po
> mužích a kolik po něčem jiném (jiné město, stát, stav, terén), ale hlavně
> netuším, jak to může přitáhnout více žen do OSM.
>
> Schválně jsem si přes Overpass-Turbo vytáhl jména ulic ve FM, roztřídil a
> zjistil, že v Rosariu na tom nejsou až tak špatně. Ve FM je to horší...
>
> Muži: 38.96 %
> Ženy:  3.25 %
> Ostatní: 57.79 %
>
> (seznam přiložen)
> [...]

Inspirována Mariánem jsem přepočetla České Budějovice. Situace tam je na
pováženou a osobně mě uráží ;)

muži 40,89%
ženy 2,43%
ostatní 56,68%

Pravda, u žen jsem připočítala i Mariánské náměstí (podle sochy sv. Marie)
a u mužů zase i Janskou (podle sv. Jana Nepomuckého). Ale odpustila jsem
jim gendrově nevyváženou "Volejbalistů" a podobné...

Majka