Ahoj, za mne pokud jsi v dotazu zminil OpenStreetMap, tak je to OK.
Pokud ne, tak bych jim jeste explicitne napsal, vypada to, ze jsou
ochotni a komunikuji, tak je to lepsi nez pak resit nejake pripadne
problemy. Pokud ti potvrdi pouziti pro OSM, tak neni dal co resit.

Mej se a pristi tyden se doufam uvidime ;-)