Ahoj,

Co jsem tak koukal do OSMAndu třeba, tak má routování pro auta po
highway=track defaultně vypnutý. Masové tagování track 》access=no vidím
jako horší řešení než problém.

Jinak vítr možná fouká odtud:
https://auto.idnes.cz/waze-google-dynamicka-navigace-kolona-zacpa-kapacita-trasa-pn7-/automoto.aspx?c=A180822_141659_automoto_fdv
(ŘSD si před volbami stěžuje, jak zlí zlí řidiči jezdí po trojkách a
polňačkách, než by vděčně stáli v jejich kolonách na jedničkách a dálnicích
- "před minulými volbami naslibované zlepšení nenastalo, tak teď budeme
mocně skuhrat, ať to zamaskujeme")