Dopadne to asi jako když z Bavoří protáhli Baierweg do Domažlic a Kdyně.
Na stávající KČT rozcestníky nalepili modrý kosočtverec a bylo hotovo. U nás
stejně nikdo neví co to znamená.
https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/ceska_kubice.jpg
Možná přibude nějaká infotabule a lavička aby byla splněna podmínka dotace.

Našel jsem k tomu mapku, asi to bude ono.

http://www.zlatoustezkou.cz/files/cz/img/prehledka.jpg

Milan