Zápis z včerejšího piva U Kormidla:

* vop má zapsaný pozdní příchod :)

* nové jméno pro PhotoDB2 - probírali jsme možné kombinace OSM, mapy, Photo,
DB. Nakonec jsme si řekli, že snad bude
lepší název úplně jiný a nesouvisející. Načež padly návrhy:
  - Fody
  - Phody
  - FieldPhotos
  Můžete hlasovat co se vám líbí: https://doodle.com/poll/5kb5dnue35wbs5y8
  Tom se pak vašemi preferencemi může a nebo nemusí řídit :)

* SOTM 2018 - nejvyšší čas něco plánovat. Tak jsme vybrali datum 17. listopadu
(dle Cimrmana, významné datum ať se to
dobře pamatuje). S tím, že v sobotu by byli přednášky a v neděli případně
nějaký mapovací workshop. V každém případě by
to bylo v Brně nebo blízkém okolí. Pokud plánujete přijet, ta budu rád když mi
dáte nezávazně vědět v:
   https://doodle.com/poll/iri3mpczufydww75
Podle počtu zájemců bych pak vybral místo, abychom se tam vlezli.
Kdo byste chtěli přednášet (bloky budou asi po 30 minutách), tak mi prosím
napište, budu chystat program.

Jedna z věcí, kterou bychom na SOTM 2018 vyřešit je založení české pobočky OSM.
Takže si prosím přečtěte návrh stanov co
posílal Tom K. a připadně připomínky se snažte vyřešit před konferencí. První
hlasování musí být fyzicky. Později to
půjde i elektronicky, ale ustanovující schůze musí být in-persona. Takže pokud
chcete být členy ode dne 0, tak si prosím
naplánujte cestu.
Pokud někdo chcete kandidovat do rady nové organizace, tak prosím pište VOPovi.
On to bude sbírat. Kandidáti by se měli
na konferenci dostavit a představit se ostatním o následně si z kandidátů
zvolíme radu.

Mirek