Ahoj,

fotky z Commons vyzaduji podporu, kterou mel walley u sebe. Tu jsem
neimplementoval, takze je to na osm.cz vypnute. Pokud bude zajem, muzu
zkusit udelat samostatnou vrstvu, ale z hlediska dalsiho vyuziti je za
mne rozhodne vyrazne lepsi varianta nahrat do Fody (a pridat
metadata), Commons je jen na zobrazeni na mape. Na ruznych mistech uz
zaznelo, ze by mohl byt zajem ze strany Wikipedistu provadet
automaticke nahravani z Fody do Commons, opacnym smerem to je ale ted
asi nevhodne (v commons nejsou metadata + urceni autorstvi vuci OSM
uctu apod.)

Zadavani dopisu do navodu, tlacitko jsem nechtel, zabira dost mista a
pak neni videt text co se pise.

https://openstreetmap.cz/git/tom.k/Fody/wiki/WebApp

Bye