Ahoj,

pokud výchozí stav je "otevřeno, vjezd povolen" a jen n-krát do roka, kde
n<10, se ta brána zavře a stav se změní na "vjezd zakázán", pak se to skoro
v ničem neliší od normální silnice, kde taky může dojít k neplánovanému
uzavření z mnoha různých důvodů několikrát v roce. Akorát tady je to
uzavření plánované.
Nebál bych se tedy závoru nechat kde je, a přidal access=yes.

H.