Dne 20. září 2018 13:25 xkomc...@centrum.cz <xkomc...@centrum.cz> napsal(a):
> Prvně bych si spíš položil otázku, k čemu má ta defaultní mapa být:

souhlas, chtel jsem to aspon nejak posunout, kdyz je evidentne shoda
aspon na tom, ze Mapbox ne.

> - zobrazovat co nejvíc dat z OSM?
urcite ne

> - vhodná k přidání vlastní vrstvy dat?
muze byt ale spis jako side-effect

> - zvýrazňovat nějaká konkrétní data (turistické trasy, železniční sítě,
> ...)?
- za mne jedna z variant - ukazat "mapu ceske OSM komunity" tam mi to
smeruje na tu turistiku apod.

> - být graficky příjemná?
jo

Kdyz to (za sebe) shrnu, tak jednoducha mapa pro prvne prichozi ktera
je zaroven dobre pouzitelna pro dalsi vrstvy (jako chybne rozcestniky
treba :-) ). Druha zajimava varianta je "vykladni skrin OSM CZ", pak
mi to vede na turistickou poloha.net nebo neco podobneho.

Bye