On Thu, 4 Oct 2018 at 09:37, Marián Kyral <mky...@email.cz> wrote:

> Ale i tak bych zkusil starší verzi JOSM, jestli to nerozbil ten upgrade.
>
> Včera jsem zkoušel starší verzi co mám (14270) a s ní to běhá. Ale už jsem
> se nedostal k tomu vyzkoušet nejnovější verzi.

Verzí JOSM to není, patrně se ty dlaždice ve skutečnosti poskytují z více
míst a jedno z nich má ten problém, nebo snad někde něco vázne na trase
konkrétního providera. Protože mě to celou dobu běží v pořádku, nezávisle
na verzi JOSM (stará, současná i nejnovější) - připojení z jižních Čech,
případně i přes proxy někde v Německu, JOSM běží pod Win. Na ten problém se
mi narazit zatím nikde nepodařilo, znám ho jen z jiných vrstev.

Majka