Že kecají, o tom moc nepochybuji. V podstatě z toho dopisu mi jasně vyplývá
jediné, že je Mirek nemá prudit a případně to, že jim má zaplatit za něco,
co mají, případně za to, co by jednou museli sami stejně udělat.
Co konkrétně teď mají v mapě oplocení nevidím, taky je možné, že tam je jen
"tenhle kus dálnice plot má/nemá", což není zrovna to, co chceme.