On Fri, 23 Nov 2018 at 14:12, Jan Macura <macura...@gmail.com> wrote:

> Ahoj,
>
> díky za poučnou zprávu. Uzly jako je tento mají jistě časté využití:
> https://www.openstreetmap.org/node/3677590921#map=19/49.71616/13.29475
>
> Ještě by tam někdo ze zákazníků mohl doplnit tag payment, zajímalo by mě,
> jestli tam berou Sodexo karty.

Už vidím to ověřování na místě a to, jak to vysvětlujete manželce :)

Taky by to po 3 letech chtělo zjistit, jestli to pořád ještě platí, nebo to
nechce nějaký opening_hours tag. Co vím, tak třeba na E55 směrem
na Rakousko ty štafly bývaly silně sezónní záležitost. Ale kolega z
Rakouska, který by mi to mohl zkontrolovat každý týden cestou na víkend
domů a po víkendu zpátky už tu nepracuje, a jeho nástupce jezdí jinudy ;)