Zdar,
jak jsem již na SotM měl lightning talk, tak se chystám z pražských
opendat doplnit ke každé zastávce ID. Toto ID je stabilní a hodí se
pro párování s linkami a jízdními řády. Aktuálně mám automaticky
napárované zastávky a linky, přičemž v první fázi chci řešit jen
zastávky.

Na kontrolu párování jsem napsal jednoduchý program pro QGIS, kdybyste
někdo potřebovali, tak je taky na Gitu. Ručně jsem prošel všechny
zastávky a vyřadil špatná nebo pochybná párování, tyto pak chci řešit
ručně.

Učitě se teď ozvou hlasy, že je to potřeba prohnat přes import, pak
bych byl rád, kdyby se našel někdo, kdo by mi s tím pomohl, já na to
teď mít moc času nebudu a nikdy jsem to nedělal.

Pak předpokládám, že zkontroluji, co se od stavu, co mám, změnilo a
nahraji to do OSM. Tím se výrazně zjednoduší práce pro všechny, kteří
by chtěli psát plánovače tras, protože zastávky v GTFS jsou někdy
zoufale mimo.

Předpokládám, že by se měnil ref, source by mohl být IPR (protože na
tamním geoportálu jsou ta samá data také a máme je oficiálně k
dispozici), nebo ROPID (protože ten se o ta data stará a dle emailové
konverzace není problém nám dát svolení).

Uvítám připomínky a vylepšení.

Jethro

P.S.: Z 1010 zastávek, které šly do párování, bylo 964 sprárováno
správně a 46 špatně.

[1] https://www.youtube.com/watch?v=OziJXTEMpHc
[2] https://github.com/xtompok/osm-gtfs